SVH Meesterkok Wynand Vogel ontvangt Gouden Koksgildespeld

26 april, 2013

SVH Meesterkok Wynand Vogel ontvangt Gouden Koksgildespeld

President van het Koksgilde en SVH Meesterkok, Theo van Rensch, heeft tijdens de ledenvergadering 2013 van het Koksgilde, Wynand Vogel onderscheiden met een Gouden Koksgildespeld.

Wynand Vogel ontving de speld voor zijn uitstekende, jarenlange inzet voor nationale en internationale wedstrijden. Chef d’équipe van het Koksgilde nationaal team, Waldrik Kremer, was zeer enthousiast over de begeleiding van vele teams door Vogel. Ook wordt hij internationaal erg gewaardeerd als jurylid.

SVH Meesters
SVH Meesters, in het bezit van de hoogste graad van vakbekwaamheid, vervullen een belangrijke ambassadeursrol in de horeca. Zij motiveren medewerkers en leerlingen om zich te ontwikkelen in hun beroep door kennis te delen en vergroten hiermee de beroepstrots. Nederland telt meer dan 230 SVH Meesters verdeeld over vijf disciplines. Elk jaar komen er vijf à zes nieuwe SVH Meesters bij.