3 SVH Meesterijsbereiders in de top 3 beste ijssalons van Nederland

25 maart, 2016

Nieuws 3 SVH Meesterijsbereiders in de top 3 beste ijssalons van Nederland

Op donderdag 24 maart, de Europese Dag van het Ambachtelijk IJs, werd de IJssalon van het jaar 2016 bekendgemaakt. IJssalon De Hoop van SVH Meesterijsbereider Caroline Kooij is uitgeroepen tot de Beste IJssalon van het jaar 2016.

3 SVH Meesterijsbereiders behaalden de nominatie voor deze titel en zij vormen uiteindelijk de top 3. IJssalon De Hoop in Blaricum van SVH Meesterijsbereider Caroline Kooij mag zich IJssalon van het jaar 2016 noemen.

SVH Meesterijsbereider Luc Blok van Luciano’s Wassenaar won een mooie tweede plaats en Alfons IJscreaties van SVH Meesterijsbereider Alfons Graumans werd derde.

De vijf genomineerden, die eerder dit jaar geselecteerd werden tijdens de landelijke vakwedstrijden, hebben bezoek gekregen van een mystery guest. In maart zijn alle genomineerde bedrijven door een mystery guest beoordeeld op de toepassing van de hygiënische aspecten, klantvriendelijkheid en communicatie binnen hun bedrijf.

SVH Meesterijsbereider Caroline Kooij, eigenaresse van de winnende ijssalon, nam de grote beker die hoort bij het winnen van de titel, stralend en vol emotie in ontvangst uit handen van Jacques Vos, de voorzitter van de Vereniging van Ambachtelijke IJsbereiders. Ze deed dat in het bijzijn van haar partner Daan, familie, vrienden, vakgenoten en de burgemeester van Blaricum, Joan de Zwart Bloch.