SVH Meesterkok Gerrit Greveling plots overleden

12 december, 2019

SVH Meesterkok Gerrit Greveling plots overleden

Helaas voor de tweede keer verdrietig nieuws binnen een week tijd… We zijn geschokt en diep geraakt door het plotselinge overlijden van onze SVH Meesterkok Gerrit Greveling (60). Gerrit behaalde in 1986 zijn SVH Meestertitel. We kennen Gerrit als een vakman die zich altijd heeft ingezet voor het vak. De laatste jaren als voorzitter van het Gastronomisch Gilde, altijd op zoek naar verbinding. Maar Gerrit was vooral een patron-cuisinier: prachtige zaken heeft hij opgezet en ieder was welkom voor raad en advies. Kennis en liefde voor het vak delen: dat deed hij ook in zijn rol als voorzitter van Alliance Gastronomique.

Onze gedachten gaan uit naar zijn dierbaren en wij wensen hen heel veel sterkte met dit enorme verlies.